RDS te fute(la cap) de-ti sar flocii pe pereti !

mda cum ma trezesc MANANC[da ma mananc da nu in somn ca nu sunt somnambul] (s-a trezit un destept sa ma corecteze=)) ) dau drumu la calculator dupa ce mananc (da ma abonatule RDS mananc inainte sa dau drumu dar inainte sa mananc mai trec pe la baie sa rezolv dantura si ochii lipiti )observ ca nu merge internetu` …. nu e problema asta ca nu merge…da nu merge cand am eu nevoie si asta e de cacat rau de tot…mi-am tras abonament la ei…de doua luni incoa dau zilnic telefoane si ma rog sa dea drumu la net :))) super tare😐 sa-i fut!!!

                             phelan_fuckyou_72dpi_20cm.jpg

2 Comments »

  1. Abonatul RDS Said:

    mda, cum te trezesti iti faci siesta? LOL, da’ tu mananci in somn bre?
    acu` pă bune, blogul o fi el detsinat plictiselii extreme dar nici chiar aburelilor.Nu te supara pă mine da’ ai fost tare haios.
    Legat de RDS, el saracu merge, problemele sunt rare insa persista acolo unde link-urile sunt facute prost, iar asta tine cel mai mult de router-ele de pe scara blocului.
    Iti doresc mult succes cu blog-ul.
    Ma gasesti in lista ta de messenger.🙂

  2. blad3 Said:

    abonatule RDS =)) daca intrebai despre problemele mele RDS aflai mai multe inainte sa scrii tu aici un comment inteligent sau sa te dai rotund ca altii ca tu esti destept si noi astia ce vb aiure asuntem prosti😉 ,deci bunul meu prieten din lista mea afla ca stiu ce fel de probleme am eu cu RDS si nu cred ca ai vrea sa le ai si tu :))) asadar si prin urmare blogu asta e facut la plictiseala defapt asta e definitia blogului =))


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Leave a Reply

